Pages

4.7.12

gua kilije

asslamualaikum,

ehehehehe. ni aku kat tempat kerja ni. jadi staff UKM dah sekarang. kau ingat aku belajar je kat sini? hahaha belagak gila. xdela, aku tolong mak aku je. jadi assistant dia. kau tau setakat ni aku kena buatpe? aku kena tulis RUJUKAN kuasa dua untuk artikel dia nak tulis. perrgghh aku kalau assignment part ni la yang aku paling xsuka buat hahaha whywhywhy? sebab satu, aku nak kena cari siapa writer, tahun bila. lepastu rujukan bukannya sikit an kite buat. hahaha. parah parah. ni nanti dah bebesar aku nak kena tulis artikel cane ni? * berangan.

mak aku sekarang Pengerusi Pusat. so bilik lama dia ni kosong la. aku buat kerja kat sini. *cakap macam konon2 korang nampak haha. dia dapat bilik bos. :p pergh perut tengah bunyik2, busy keje xsempat makan hahaha.

senanya aku bukan nak menulis sangat pun, tapi tengah pening ngadap komputer. macamla blogging xpayah ngadap komputer hahaha. senanya aku rindula kat budak2 batch aku. rindu nak keluar dengan mereka. hm ok dah la byebye.

ruang bekerja :D

muka bekerjaya haha

2 comments:

zaty said...

Cuti cuti sem ni boring.klu kerje duit pon masyukk.

Botak said...

sukar difahami., apa maciam gua boleh kilije? hahaha..