Pages

15.6.13

This is the reason

Assalamualaikum. 

Buang tebiat tulis blog dekat Mines. Wa kat mines ni woi baru lepas solat maghrib. Tengah tunggu mak pulak. 

Sebenarnya, haritu aku tulis blog ttbe setelah setahun xtulih. Time final exam pulak tu! Pergh pergh pergh sebab aku baru tau ada apps blog kat fon and aku boleh tulis, tarok gambar di mana jua aku berada. Wahhhhh

Senang. Serius. Kagum. Batak sikit. Tapi tak boleh la nak highlight2, strike2 macam dalam laptop. And aku dah tau nape aku xmenulih lama. Sebabbbbbb aku malas bukak laptop. Sebabbbbb henset aku canggih. Haha lagi unsur belagak di situ. Ye aku xkan mention aku pakai iphone5. Hmmmm

Weh aku dah tukar fon koooot since the last time aku tulis. Eh ok mak dah sudah. Takkan nak type sambil jalan. And disebabkan aku over excited, aku dah screen capture. Nah. 




No comments: