Pages

22.11.11

Harimau Malaya

assalamualaikum.

elelelele mesti semua orang tengah senyum lebar kan harini ? pergi kelas, kerja, makan, tidur mesti teringat semalam punya bola. yahooooooo Malaysia menang !! Alhamdulillah. aku siap balik rumah semalam sebab malu nak pergi tengok dekat cafe, nanti ramai lelaki tak boleh nak jerit. tengok dekat blok nanti takde geng. tengok dengan family is the best ! sebab aku sukati2 jerit lompat nangis guling hahahaha. :D memang aku jerit2 nama Baddrol semalam ! hihihi . 

hahahahaha aku semalam cuak gila tengok bola. Indonesia terer gila weh ! maksud aku, dorang macam tak gentar langsung. player Malaysia takut takut nak jaringkan gol padahal banyak je peluang. hish. lambatlaa. :p nasib baik menang taw. lepastu yang pemain Indonesia semua tak boleh blah. keje nak belakon sakit kena langgar. padahal.... -___- lepastu kalau langgar player Malaysia taknak ngaku. 

Apek the goal keeper sumpah terer . geram gila tengok kau main? asal terer sangat? memang penyelamat negara doh kau hahaha. AAAUUMM ! pasal Fakri. malas nak cakap pasal kau. walaupun aku tidak mengenali dikau, tapi ternyata prestasimu menghampakan semalam. hahaha sukati aku padahal baru 1st time tengok bola sungguh2. Baddrol, Nazmi, Yong, Asra !! korang memang hensem ok bye haha

serious saspen weh tengok semalam. dudua team terer hehe. dah masa tambahan tu aku nak tertido tido dah sebab tak larat. tapi ku gagahkan juga sebab berharap Malaysia akan menang. tak sia sia doa kite semua. :)


TAHNIAH HARIMAU MALAYA !!


psssssttt, tengok dengan awak pun best hihik :)

No comments: