Pages

13.2.12

Desaru

assalamualaikum.

okay, mumula aku nak menyatakan sesungguhnya aku iri hati dengan rakan- rakan yang belajar di luar negara. why? sebab tu impian aku. tapi tak kesampaian. hmmm. takpe! rezeki masing- masing. tambah tambah jealous aku lagi, bila waktu cuti ni. AMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI masing2 sibuk upload gambar jalan sana- sini. da la belajar luar negara. jalan- jalan luar negara pulak time cuti kan. untunglaaaa. pergi UK la, Paris la, Turki la, Sepanyol la, Ireland la. okay pergi la pergi.

jadi, untuk menenangkan hati yang duka lara ni aku telah memaksa mak dan abah untuk pergi bercuti ke Lotus Desaru Resort. besides, aku memang nak pergi pantai pun. dah lama tak menjejakkan kaki. and BERJAYA !!!! lagipun aku nak pergi wedding rumate aku kat Felda Tenggaroh dekat2 Mersing sana. pergh jauh gila! tapi xpe, demi semangat nak tengok kawan kahwin. bestnya dia. hmmmmm







































amboi bukan main banyak lagi gambar. haha ok la tu daripada aku cerita panjang2. :p tapi nak cerita sikit jugak la pasal tempat tu. dia ade water park. tapi janganla expect macam Gambang Water Park like we expected. hahahahahahaha water park dia hok air tumpoh2 dengan gelongsor kanak2 tu haa. lepastu ade lazy river dengan pool dia. tu je haha. lepastu ade pool lagi dekat dengan pantai. lepastu ade pantai :p

malam kedua tu kitorang makan dekat Firefly Floating Restaurant. ha sukati aku reka nama. yang penting nama dia Firefly lepastu memang terapung. lepastu kalau korang nak pergi tengok kelip- kelip nanti dia bawak la korang naik bot pergi. gelaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!! jalan nak masuk pun gelap!! tapi dia sediakan papan tanda takut orang patah balik kot? HAHA lepastu kat sana bandar yang ade, Bandar Penawar. apa yang ade? ade Green Point! dengan Pasaraya Serbaneka? hahaha apiz masuk2, terus bisik kat mak aku. "mak, jom pergi Alamanda :(" lepastu nak balik hotel hahaha.

last day tu kitorang singgah jugak JPO sebab dah otw kan. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii BORINGGGGG, baik kau shopping je kat KL ni je. yang aku nak kutuknya, PADINI tu! xde pape langsung. hek eleh betul laaaa. tapi mungkin jugak sebab ni 2nd time pergi dalam masa terdekat. kalau 2 tahun selepas itu baru aku pergi lagi, ade la kot nak membeli? ok dah! tu je. cakap taknak cerita pepanjang. TIPU! bye :p

No comments: