Pages

1.2.12

Things that make you cursed

assalamualaikum.

menarik tak tajuk aku? cursed tu macam mencarut la kan. jom tengok apebenda yang buatkan korang mengeluarkan kata- kata kesat. hahaha nampak macam aku cari kesalahan orang lain kan? padahal aku. :p


  1. line broadband ke wifi ke unifi ke p1 wimax ke, LEMBAP nak mammmmm******** !
  2. bila orang yang korang tak suka ade depan mata 
  3. kereta belakang korang tak menyabar
  4. bila kawan menganjing. woofwoof. haha tak pun menyakat lebih limit
  5. kawan korang buat lawak kaw kaw punyaaaa
  6. .......................
weh asal tetiba aku xde idea ni?! mungkin sebab aku xmencarut kot hahahahaha okbye :p HA! HA! JANGAN NAK MENCARUT ahahahaha



aku tau mencarut ni tak baik. aku respek sangat orang yang memang xbiasa mengeluarkan kata kata yang kurang manis ni seperti bod**, bong**, si**, bang***, sh**. ok tu je kemampuan aku. yang lain memang aku xsebut. masalahnya words ni semua simple kan yang memang kadang kadang tiada orang yang terlepas daripada menyebutnya TAPI ! ade je orang yang memang xbiasa langsung sebut ni semua. memang aku respek habisssss. GRRR geram haha

maknanya, BOLEH JE KALAU TAK SEBUT PUNNN. haha ain ain :p lepastu aku jenis xkisah la kalau dengar orang nak mencarut an. sebab apa? sebab lu pikir la sendiri hehe tapi ade certain orang xnak mencarut depan aku sebab mungkin muka aku ni baik dan comel kot? haha

video ni saje saje je. menunjukkan Sh** tu biasa laaaa kan ? :p

dah agak2 termencarut tu, cepat2 la ucap Astaghfirullah yang bermaksud I beg Allah for forgiveness. tapi benda yang paling buat aku rasa nak &**&%$()(#!!/,.';?! is when internet lembap *&^(@!^P@?><?{I#@_(&)!!!!! okbye 


No comments: