Pages

17.2.12

It's Ending Man!

assalamualaikum!! :D 

okayyy before aku start buat kerja2 rumah, nak update la sikit. WHAT IS ENDING MANNNNNNNNNN? haha. cuti sem la babe. 20 dah start balik. tapi kena balik ahad awal. sebab nak check in kolej :( tak bestnyaaa. dah la balik sendiri hm hm hm. 

tapi ape pun, kali ni macam semangat siki nak masuk belajar. you wanna know why?????? hahahahaha. lu pikeyyy la sendiri. well Alhamdulillah, sebab result aku memberangsangkan nak dibandingkan dengan semsem sebelum ini yang sangat hampeh. yaaaaaaaaaaa. sebab tu la aku semangat. xfaham faham lagi? :O

next sem kena buat lebih baik. INSYAALLAH. sebenarnya, aku nak terima kasih dekat Allah, sebab perkenankan doa aku, beri aku kekuatan untuk menempuh segala bagai rasa masa nak exam. tula, tak rugi pun korang solat, berdoa, mengaji tu. takde terbazirnya masa korang nak study. tapi kalau dah buat semua tu pun, tapi tak dapat apa yang korang nak..sabar. Allah sayang orang yang bersabar. sabar tu kan separuh daripada iman :) besides, belum ada rezeki. janganla putus asa. teruskan usaha dan berdoa. yang dah berjaya tu pun samaaaaaa. jangan nak buat tak tau pulak. *GAYA MAKCIK. 

lepastu kan lepastu kan, aku nak terima kasih peluk peluk dekat Mak dengan Abah dengan Wan Husna. sebab  dah doakan, dah good luck kan, dan bagikan semangat and all lah. and Wan pun sebab beri saingan. hehehehe. and also G. budak pandai tu. yang bagi aku semangat jugak sebab aku nak jadi pandai macam dia. boleh kata sumber inspirasi la kan? :p lepastu sebab teman aku study. VIRTUALLY haha. next is geng gonjeng aku yang kadang2 ade datang bilik suruh study, ade yang mesej tanya dah habis study ke belum, yang ajak turun makan. hahahaha. anddddddddd dekatt semua yang wish Good Luck ke, All The Best ke tak kira la
korang tak rasa ke macam aku bagi ucapan dekatt majlis graduasi sebab dapat anugerah Pelajar Cemerlang? HAHAHAHA aku rasa :p okbye nak jadi suri rumah jap.

2 comments:

Anonymous said...

yey ade nme akuuuuuu

ain azmi said...

Wan Husna? hihi :D