Pages

2.1.12

new year

assalamualaikum. tibatiba aku buang tebiat nak buat post baru. sebenarnya semalam lagi aku dah nak buang tebiat tapi internet slow nak mam ! fedap aku. takyah la guna broadband celcom dah weh. hahaha nanti semua orang tak guna, aku sorang je guna barula laju. pigidah. oh sory dah 2 haribulan baru nak cakap HNY. new lagi ape, tambah2 dengan birthday aku. *saje nak bagitau ang highlight and bold haha

aku memangla sambut new year kan. memang memang. tetiap tahun. aku pergi konsert, balik lewat malam, tinggal solat isyak sebab penat sangat macam2 lagi la. ala macam tak biasa. kalau korang percaya, sampai hati hmmm :'( ok la selalunya, malam new year, abah selalu ajak pergi tengok bunga api. kat mana lagi kalau bukan putrajaya. tapi tahun ni aku tak pergi sebab tengah study week lepastu duduk kolej lama- lama bajet boleh bertahan. tapi semalam aku balik sebab penat duduk kolej. :p anddddddddddddd, semalam adik aku cerita, dorang pergi putrajaya lepastu takde bunga api. lepastu memang ramai la pergi kan? and semua kena tipu wakakaka. eh, sampainya hati Putrajaya ni :(

dengar bunga api dari bilik je. tengok kat tingkap tak nampak pun. sedih. rasanya ade kot bunga api kat taman tasik titiwangsa tu. lepastu dengar budak- budak cina junior main kejar- kejar lari- lari kat atas sambil jerit jerit. ade birthday kawan diorang kot. biarla. lepastu bubudak perempuan ketuk ketak ketuk ketak lari turun bawah patu jerit jerit alaaaaaa tak nampak tak nampak. *baca sambil buat suara menyeringai ok. yang aku pemalas gila nak turun pergi tengok bunga api sebab malas nak bersiap2 haha dah pakai baju tidur. 

aku setiap kali tahun baru manede nak berazam azam sebab aku tak kenal mana- mana azam. eh ? bukan, sebab aku rasa bila- bila masa aku boleh berazam. haha and aku tengok dekat fesbuk macam macam azam ade, taknak tinggal solat la, nak jadi muslim and muslimah yang terbaik la, nak kahwin orang korea la. pergh. lepastu ade yang ENDING 2011 SINGLE. untunglaaaa haha. ape pun azam kite, make sure kite buat yang terbaik untuk mencapainya. okay loves? All The Best aku ucapkan.

ha share la ape lagi ? oh lupa dah lambat. dah ended dah pun. :p
andddd by the way, aku tau semua nya pun bakal menghadapi final exams. do your best. let us pray for together success. betul ke english aku ni? okbye :)

No comments: