Pages

26.1.12

cucucucucucucuti

assalamualaikum

harini dah nak masuk seminggu cuti sem. what did you do? what did i do? well, aku xde pergi melancong mana mana pun sebab yang cuti tu aku. orang lain tak. masa raya cina haritu aku balik kampung. hari isnin balik rumah dah. lepastu selasa tu hafidz sibuk nak pergi hotel tapi semua orang macam malas. lagipun keje nak pegi hotel je kopak laaaa.

lepastu plan la nak pergi swimming je kat Palace of The Golden Horses. hahahaha siap siap semua lepas asar. tetiba langit dah gelap. kihhhhkihhhhkihhhh nak hujan lettew. belum keluar bangi lagi hujan dah rintik rintik ape lagi nak sampai ke destinasi. sampai je, nasib baik tak hujan. so lari cepat cepat takut nanti hujan. dapatla hafidz berenang 10 minit sebab abang life guard nak tutup pool memandangkan kilat sabung menyabung. lepastu amek amek gambar je sebab awal lagi. last last tak hujan pun. kuang kuang kuang. luckily hafidz tak meragam sebab dapat main air kejap je. lepastu dia tak reti duduk diam.

tu diaaaa 10 minit haha
langit memendung
amek gambaaaaar

kena paksa nyanyi Happy Birthday to You hahah
xreti duduk diam
semalam pun, abah cuti lagi sebab dia sakit perut. lepas asar tu nak la pergi taman sebab tengok langit pun ok je. dah siap semua, awan gelap datang. (ececeh ayat haha) tapi pergi je jugak sebab sian hafidz. dapat la main bola sepak dengan badminton kejap. tak hujan tapi mendung lepastu guruh2. then lepak NUIN. dorang nak makan. aku makan roti aiskrim dengan air ZAP Oasis Mint. yummy sluurrpp

harini pergi makan Pappa Rich dengan Ada. lepastu shopping2 sikit. pergi Butik Sutera Ungu dekat Bangi tadi. sebelah Pappa Rich. beli jubah. cantik. RM99 je. lepastu masuk Ratu, bagi mesej ade sale tapi masuk takde ponnnnnnnnnnnn. lepastu tak menarik so pergi Metro Point, Ada nak beli frame bunga dekat ROMANTIKA. fewit haha. ok so dah khatam barang2 yang nak dibeli.

dah tak pernah2 aku cerita apa aku buat, ni aku pergi cerita pulak sebab aku nak update tapi taktau nak tulis apa.

No comments: