Pages

25.1.12

teehee

Assalamualaikummmmmmm Hihi tetiba aku nak fewit diri sendiri and terexcited lebih sebab aku update post ni guna henfon. Ok ok aku tau korang semua xheran. Ade aku kisah ? Hahaha. Aku baru habis paper Penilaian Status Pemakanan. Haaa cool kan subjek ? Ade lagi 2 paper . Besok Psiko jumaat Falsafah Alam Sekitar. Sepanjang exam ni, Alhamdulillah aku xde nangis2 sebab banyak lagi tak study. OH NO ! Bukan sebab aku dah study awal. Tapi sebab banyak gap teehee. :B nangis nangis sebab lain tu biasala kan. Hm Xde motif sebenarnya aku nak update post ni. Saje nak menetry guna henset. Ok la, tahniah la siapa yang dah habis dengan selamat. SELAMAT BERCUTI lah ye. Manfaatkanlah cuti anda sebaiknya. Aku ingat nak keje ah even cuti hanya sebulan. Sebab aku nak make myself busy. Eh ok, bye lagi sekali !

okay, post ni nak post hari isnin last week. dah aku excited excited dah habis mengarang tetiba tak boleh post pulak an. haha semangat je aku. ok takde motif sangat ni nampaknya tata. :)

hambar. haha  :p

No comments: