Pages

28.11.10

collection sayang I

i don't have any idea what to say about my sayang ni. i am so jealous that everybody seems to have a crush on him. pergi mana- mana pun org nak cubit2 la, senyum2 la, babai2 la. dia pun lyn je . MENGADA betul. bukan apa, aku nak jugak. tapi xde org pun buat mcmtu kat aku? -.-

sayang aku ni ada satu habit. kuat sgt shopping. kalah aku tau. grrr. aku pergi shopping complex pun xde la mesti nak beli apa2 pun. tapi dia? kalau kata xpayah, dia merajuk, buat muka comel, buat kelakar la kdg2 nak nangis2 pulak. cuba tengok berapa banyak collection yang dia dah ada, tapi xsedar2 lagi tu.

hari2 pergi shopping complex, hari2 la nak kena beli barang dia. kalau org nak cari stok yang dah xjual kat kedai tu pun, boleh cari from his collection. siap beli almari ni untuk dia. simpan semua barang2 dia tu. fffuhh, lepastu mesti kena kemas barang2 dia. kemas je sepah lagi kemas je sepah lagi. nasib baik sayang punya pasal, xpelaaaaa. :))

hmmm nah, aku buat ni khas buat kau sayang, one day kau dah boleh baca nnt. aku nak gelakkan kau :D

ultraman and monsters. ni xkira lagi yang dah beli ulang2 sama, yg dah patah2 kaki, CD semua episod pun ada jugak. hhaihh
BEN 10. the latest interest

corrrrr. (dinasour) berbaloi sikit kalau nak beli ni drp ultraman. YEKKK :P


aeroplanes. berfaedah la sikit.

lately, dia dah xnak ultraman dah. ALHAMDULILLAH. aku paling marah kalau dia nak beli ultraman tu. dala xcantik. geli je pulak tu. BEN 10, power rangers tu handsome sikit. ade la kaler2 cantik. lagi satu mcdonald. [nel li, nel li.] mesti nak kena pergi lg2 kalau keluar dgn aku je sbb aku bwk je. kalau dgn mak abah jarang sikit and dia pun xmerajuk sgt. kalau dgn aku nnt melalak2 dlm kereta kalau aku xnk bg. hhuuh. mainan HAPPY MEAL tu pun mmg dah banyak sgt dah.

nak cerita panjang kat sini pun xbes. meh dtg umah aku meh. aku tunjuk HAHAHA.

ni ha HERO aku.

No comments: