Pages

25.11.10

we are YOUNG we run FREE


5 orang je pun seronok dah :)

24 november 2010. nila first time aku keluar dgn kwn2 sepanjang cuti sem yang start drp 31 oktober . haha mereka yang terlibat dalam kes ni adalah syiqa jah one wan <3

aku telah berjaya mengedrive kan wan husna tapi sesat barat la sbb aku bukan tau jalan pun. yang wan tu aku xtau apesal die xhengat2 jugak jalan pegi mid. HHISH bengang la camni ! hahaha


aku belanja
then we had our lunch at SECRET RECIPE ( tau x apesal aku buat kaler merah putih ni? main baca je tapi xtau :P haha) lepastu abg yang amek order tu tulis laju sgt. takuuuut :( hahaha serious ni, takut. hmm one punya sedap wehh ape nama... ala xtahu. susahhh, chicken ape tah dalam dia ade cheese. YUMMY gila wehh nanti nak order tu pulok. :))))

dekat sana kitorg xtengok wayang, xshopping, xmain boling pun taww. kitorg pergi HOLIDAY PLANET !! haaa korg tau x tu ape? wan je yang tau tempat tu. hahahahaha korg tanya dia. tu memang tempat dia.

memang aku punya paling cantik punn
beberapa minit kemudian ..(muka siyes) aku dgn wan main kaler2 guna pasir warna warni tu. best doh lama gila xbuat.

nak balik tu sesat lagi -.- . salah aku jugak sape suruh xtau jalan. belagak sgt nak drive konon. tp xkisah pun, janji dpt drive hehehehe. tapi macam still xingat jalan je HAHA ok bye. eh kenapa? ending die xbest an sebab aku xtau nak tulis ape lagi lah. ek eleee. dah bye




No comments: