Pages

3.1.11

AZAM

azam tu apa? mcm nama orang tapi bukan pun kot? hehehe.kalau masuk tahun baru je mesti org tanya, azam kau ape azam kau ape? ha ape azam korang? :P

aku saja buat entry ni sbb da lama xbuat sejak aku dah naik U balik ni. xde masa wehh. hmm. azam aku tahun ni nak belajar bebetul. xnak jd mcm sem 1. sem 1 aku dah teruk mmg efek gila dekat sem 2 aku ni. aku patutnya amek 24 jam kredit tp boleh amek 20 je sbb result yg melampaulampau LOWnya. english dgn tamadun islam xblh amek. MEMANGLA BANYAK MASA FREE KAN !! tapi nnt sem depan aku kena amek byk. tu pon kalau POINTER AKU LEPAS LAAAA. kalau x, kena extend sem patu kena BAYAR SEMUA JPA. tertonggeng2 aku hahaha. Ya Allah, aku harap sgt dpt berubah and xjadi mcmni lagi. 

lagi kan, azam nak kurangkan balik rumah. tapi bila duduk kolej bosaaaaaaaaaaaaaaaaaan. lepastu keluar. ha serupa jugak. duduk mana2 pun xbelajar. masalahnya, kalau duduk kat bilik ni rasa susah nak belajar.. sesak nafas. SEMPIT ! eleh rumah luas2 pun sama gak xbelajar. dahla ain. ckp jela malas. hahaha. tapi seriously la aku memang nak berubah ni. tolong pantau saya ye kawan2. ha blogging pun da kurang ni. ok la tu. :P hahaha

emmmm.tadi tu semua kira azam besar aku la. banyak sebenarnya aku nk buat tahun ni. tapi xpayah la nak cakap semua kan. huargh.tapi aku nak ingatkan diri sendiri dan jugak korang,, jangan bila time nak masuk tahun baru sibuk2 nak berazam la apela. =.=" perbaik la diri kita setiap hari.

BYE. HAPPY NEW YEAR. hugs and kisses

1 comment:

ayim said...

blajar la elok2.nk dipantau?taip on pantau anta ke 013.... :P