Pages

15.1.11

TTT

hemmm. harini hari sabtu. aku berjaya mengurungkan diriku di bilik H415, Kolej Tun Syed Nasir. ain azmi xkeluar weh. gilalah. esok keluar la kot. hehehehe adok aaaaaaa dengan sape :))

dari pagi pkul 7.30 bangun, duduk je kat bilik sampai pukul 6.00 petang. tengahari turun la kejap an. tu pun sbb rajin. kalau x mmg xturun pun kot.

eh jap !

TTT tu apa kak ain? TTT tu Taman Tasik Titiwangsa adek2. :) (haa baru masuk tajuk. bebel sorang2 pulok tadi an. hehe)

hok ene pete tadi, ehem. aku, syida dan ainaa nak pergi TTT. on the road tu, xkeluar pagar lagi ni ! 'hujan rintik2, air bergelora.lalalala' haha. tapi aku dgn yakin dan sabar tunggu di bawah bumbung PPKP berkata 'kejap lagi hujan ni berenti.dia lalu je tu.' tepat sekali ramalan cuaca ku.

patu dah sampai je TTT hujan balik! renyai2 je. aku xkira nak jugak main badminton ! ainaa patotnya nak jogging tapi xjd. sian beliau. :( dia jd tukang amek gmbr je sbb dia xde raket. balik dr terengganu nnt bwkla eh ainaa. boleh main sama2 :))

tengah main2 tu, hujan agi. kitorang main je jugak. lalalala nyanyi2 sambil mandi hujan yeay ! :D ada akak ngan abg tu tgh main jugak. abg tu GARANG ! :( ha dah abaikan dia. hehehe kitorang main dan main sampaila hujan lebat. haha baru balik. okay panjangnya bebel. bosan aku !
oh lupa nak cerita. nak kua tadi, baru pasan kasut ainaa hilang :((
sedih hujan. tapi tunggu jugak !
licin woi main haha
models ehem.
skodeng rush jap kat K-shop :) HAI RUSH
BYE.

5 comments:

tehateha said...

amboii...kem salam rush...hahaha...lol

einaa_akemi said...

Ain,nanti ainaa bawak balik raket kalau smpat beli dkat trngganu..:)

ain azmi said...

handsome kan rush :P

sekamar rindu said...

salam...

gaya main badminton mcm pro je tu..:)

singgah follow ur blog..

****42

ain azmi said...

hai sekamar rindu