Pages

12.2.11

bertemu kembali

assalamualaikum semua. *sambil tangan macam nasyid

tepat jam 4 petang pada 10 februari aku menapak keluar daripada Tingkat 1 Blok E [TIBE] dengan perasaan yang gembira tak terkata. eh yeke? macam xje pun. LEKKKK je gua keluar haritu. hmm

eh dahdah. senanye an nak cite an pasal minggu midsem niiiiiiiii. dasat wooo wa cakap lu. ehem. masa raya cina tu kan, cuti seminggu taw lepahtu cuti tu jugakla yang digunakan sebagai midterm break and study WEAK. ya Allah memang layulayu la kan aku nak belajar kat rumah tu ! bajet gila nak pegi library konon. last2 membuta sampai mak pegi keje patu tade kete nak keluar patu tengok tv memanjang.

tapi sesungguhnya aku bangga la jugak an dengan diri sendiri sebab hari rabu macamtu baru la bukak buku baca baca, ececeh. tapi 2 subjek je. tu pun subjek yang makan2 nuuu haaa. yang biochem fisio mikrob genetik tu? bawak je buku BEGHAT2 balik. tapi dok biak depa dalam beg nu haaaa. haish ! DAN!!! sekali lagi aku bangga dan bangga. eh astaghfirullahalazim, xbaiknyaaa. hmm. nak cakap aku balik kolej awal je. jumaat balik dah wehhhh. berjaya la jugak setadi sikeksikek hehe

hari ahad:
tidur pukul 1 pagi bangun pukul 6.30 exam isnin pemakanan pukul 11 pagi. 
ok la kan kan? tidur lambat pun sebab biochem. =.="

hari isnin:
tidur pukul 2 pagi bangun pukul 6.50 exam selasa biochem 8.30 pagi sains mknn 2.30 petang
tido lambat sebab biochem tuuu. aleh2 xhabis baca pun tapi masa jawab yang baca dapat la jawab  kan yang sains mknn dah baca masa cuti patu ingat2 je masa nak exam tapi rasanya macam susah jugak soalan dia :O

hari selasa:
tidur pukul 5 pagi woi bangun 6.50 exam rabu fiso 8.30 pagi
HUARRRRRGHHH !! ni memang weh. aku xboleh tidur. walaupun xmasuk, aku paksa jugak and aku rasa masuk cuma lambat nak masuk. tu sampai pukul 5 pagi tu. ITUPUN TAK HABIS LAGI SATU TAJUK TAU TAAAAAAAAAAAKKKK? betapa teruknya. tapi ! saya rasa berbaloi. :) hehe

hari rabu:
tidur pukul 1.30 pagi bangun 5 pagi exam khamis mikrob 8.30 pagi genetik 2.30 petang
Alhamdulillah, mikrob habis baca and baleh la jugak jawabnyaaa. hehe genetik tu pun habis la baca TAPI! essay kena pilih 3 dari 4 en en. 1 essay tu memang haku melalut tapape haaaaa. hihi 

macam biasa la kan, aku sedih2 takut2 nak exam. tapi, aku xnangis pun kol2 mak macam aku buat sebab aku tahu ni semua salah aku malas study so nasib kau ah kan kau xhabis baca patu kau xdapat jawab, haaa padan muka kau ain ! geram aku GRR. bila tah nak berubah padahal kena belajar 4 tahun.

ok la GOOD LUCK ain . hehe dan semua orang jugak. bye :)

No comments: