Pages

3.2.11

rambang

ahaaaaa. assalamualaikum :) rambang is random kan? aku terkena tag oleh 4545 untuk buat 25 rambang things about you. hehehe so nila aku buat kalau2 korang sibuk nak tau.

  1. aku ain. nama femes ain azmi. ehem, femes tuuu
  2. aku sangat obses dengan pink !
  3. aku single tapi xde bernafsu nak boyfren pun. dulu yela. sekarang dah besar :P haha
  4. bestfren aku WAN HUSNA. ni memang wajib btau and aku rasa semua org pun tau. SEMUA. faham? haha
  5. kuat menangis. sikit2 nangis wehhh. kadang2 xde sbb pun nak gak cari sebab nak nangis :'((
  6. gedik. yes ! nanti aku cerita pasal gedik ni okaay :)
  7. friendly. aku rasa la kan sebab aku ni bising2 then cepat kenal2 dengan org. tgk mood dan orang jgk la kot. haha cakap mcm keling.
  8. cepat nervous. ohhh ni paling ! tapi aku buat rilek je. padahal... ya Allah, Tuhan saja yang tahu. 0:)
  9. suka berangan. hahahahahaha tayah la cite pepanjang
  10. kuat shopping. tapi kalau kau boyfren aku, aku xkan abskan duit kau punya untuk shopping. kau belanja mkn, tgk wayang, transport mmg dah terbaik dahh <3 haha
  11. suka gila travel ! tapi xde duit nak travel selalu patu g oversea nnuuuunnn.
  12. garang. ala ni semua pun tau kot. garang sket bila ajar2 orang yang susah nak faham. kalau faham aku xde masalah. but still aku akan ajar, ikut korang la boleh tahan x dengan kegarangan saya ! GRRR
  13. dah pandai masak sekarang. ececeh :P
  14. aku amek sains pemakanan dekat UKM, KL
  15. pemalas. hmmm semenjak masuk U :(
  16. suka tidur. zzzz, bye nak tido. haha
  17. suka cermin. bagila hadiah cermin besar pink bentuk love utk birthday present nanti hihi
  18. ingin berubah. menjadi lebih sopan, menutup aurat sepenuhnya, menjaga pandangan, pertuturan, xngumpat orang. hmmm bila la tu. InsyaAllah. (tetiba rasa nak nangis) :')
  19. NAK SUAMI SOLEH !!!!!!!!!!!!!!!!!! *camana nak dapat kalau aku pun macamni ? isk
  20. tengah fikir apa lagi nak tulis
  21. dah xde idea
  22. mesti korang pun dah bosan
  23. okay dah nak habis
  24. hoyeah hoyeah
  25. yesssss !! dah habis hahahahaha
terima kasih la sebab baca ya semua :P . umar, aku xtag orang sebab biarlah aku menjadi orang terakhir yang buat ni HAHA. bye !

ini sopan kan :) bye

4 comments:

naisse said...

haha. yg last2 tu sume jwpan nk tuang jek,, en?

einaa_akemi said...

tipu!!!yela tu suke nangis n suke tido...

ain azmi said...

ehhh aina, kite nangis diamdiam. haha lupa pulak tulis suka gelak :P

hihi husna, tuang habiss tuu ! :DD

Umar Faruq said...

hahah... siot je.. x ckup 25 weyh!!!!