Pages

20.2.11

bukan aku

assalamualaikum,

sebenarnya, aku tak tau nak tulis tajuk apa untuk post ni. aku nak cerita pasal blogger je . hehehe

aku tahu, kalau betol2 nak jadi blogger, kena rajin update blog, pandai mengarang, ayat canteeeeeeeekkk je.

lepastu baru aku sedar, aku buat blog ni bukan sebab nak jadi blogger pun. i mean, blogger yang bebetol aktif sampai beribu follower kaaaaan. aku tak mampu. 

bloggers yang beribu follower tu, every 5 minutes they will post a new entry. tak pun, kelas lagi 10 minit pun sempat nak update blog. adeeeeeeeeee je benda nak cerita. :)

tapi aku tak. aku mengarang bila ada masa, bila ada benda nak cerita. and xsemua yang aku akan cerita jugak. yelaaa public kaaan blog ni. cukup laa sekadar korang tahu aku sedih ke, penat ke, ngantuk ke, gembira tak terkata ke hehe

lagipun, sekarang ni tengah minggu busy. minggu mengantuk jugak hhhhaaaiihhh =.=" belajar mana2 tah perginya. tapi aku cuba jugak selak2 nota tu . hehe . eh yeke? hmmm xsabarnya nak jadi pandai.

tu jela. lepas 5 minit ni ade entry baru. haha idea tengah mencurah sikit. bye

No comments: