Pages

10.5.11

tabah

ASSALAMUALAIKUM :) 

rindu x rindu x? hihihi semalam baru balik rumah setelah seminggu la lebih kurang habis final. haaaaa hebat x? sebab tula tajuk entry ni tabah. sebab aku berjaya menabahkan diri untuk tidak pulang ke rumah semata2 kerana aktiviti kolej. padahal setiap insan punya nafsu untuk pulang ke tumah lepas exam lagi2 final sangatlah membuak buak. eh yeke? ke aku je? hahaha

ok. mumula kite cerita pasal cameron ok. kat sana aku ada kursus keusahawanan. memang xde kena mengena dengan aku pun tapi at least aku dapat belajar sesuatu yang baru ye dok? yang seghonoknyeeeeeeeeeeee geng aku cukup korum kat sana. 6 orang dapat bilik sekali. memang terbaikla. tapi group lain tapi in the same class. ha mmg lagi terbaikla. bertambah2 rasa sayang antara kami kat sana. yela tidur semua katil rapat. WEEHOO. lepastu yang bestnya lagi, ade bubudak SUKSIS dari ukm bangi. yeyey dapat kawan baru :) hehehe ok la tu je selama 6 hari memang geng aku keje ronggeng jela. ade je masa. hahahhhh. nak tengok gambar pegi fb aku.

abang abang polis. oh wow ! o.O haha
hari rabu kitorang balik, jumaat ada program BAKTI SISWA pulak bersama kanak- kanak sekolah rendah di KTSN. emmmmm aku xjadi fasi so xinvolve sangatla dengan bubudak ni. aku kerja belakang tabir la kiranya. kalau ikutkan, susah nak handle kanak- kanak sekolah rendah ni. nakal bukan sebab utama cuma excited terlebih dan hyperactive HAHA. xtahu lah nak kata best ke tak. nak tau korang tanyala barisan fasilitator. tapi berdasarkan pendapat para ibu bapa dan guru- guru, mereka memberikan feedback yang positive la. baguslah macamtu kan. hehe. dari jumaat sampai ahad tu, tiap pagi kitorang g senam robik hihi. fana, mira dengan kak nurul tido kat bilik aku. tetiap malam kitorang keluar dating dengan daniel, boyfreng mira hehe. isnin kitorang pulang ke pangkal jalan. and isnin jugak aku orang yang paling happy :D haahaa
barisan ajk TTK belakang tabir hehe
ok la bubbye now :D hehe muah

No comments: