Pages

16.5.11

totoi

assalamualaikum yaaw :)

kalau korang nak pergi toilet, korang cakap apa? ade yang cakap nak weewee . ade jugak nak shishi. tapi aku totoi HAHA. ala ni adalah bahasa antara princess princess :p ok ok bukan nak ajar korang bahasa kitorang, cuma nak bercerita pengalaman lawak kat toilet. 

cerita I : masa ni aku belajar kat matrik. every week kalau xde aral melintang, aku akan balik dari matrik melaka ke rumahku naik bas MARA LINER or bas yang koop tempah. kadang2 aku balik dengan kawan, kadang2 balik sorang. ade sekali ni aku balik sorang. selalunya aku akan turun kat serdang sebab senang parents aku nak amek. em em sampai je serdang, masa tu aku baru bangun tidur. HIHI turun2 je aku rasa nak pergi totoi. hehehehe aku pun masuk jela toilet kat situ. lepastu aku pelik. apesal kat toilet perempuan ade tempat lelaki weewee tu. aku diri je lama2 fikir. then aku keluar la nak tengok toilet perempuan ke lelaki lepastu ade lelaki nak masuk dia tengok aku patu dia tengok sign kat pintu patu dia buat muka pelik lepastu senyum HAHAHAHA. dia ingat dia yang salah toilet tapi sebenarnya aku yang salah. adddoooiii. malu gila. patu aku slumber je la keluar pergi toilet yang BETUL hahah !

manede ni dalam toilet perempuan :p
cerita II : ni time aku tengah matrik jugak. aku keluar pergi sunway dengan anis, nisa, shana kot. dalam toilet tu, biasala perempuan tengok cermin lama2, betulkan tudung, rambut semua. kat toilet tu ade lagu kot kalau xsilap. tetiba ade satu muzik romantik cam bunyi2 sexy la. kitorang gelakla sambil berdialog 'HAHA gedik gila lagu ni. bajet goda2 pulak tetiba' lepastu bunyi lagi kitorang gelakla lagi . bunyi banyak2 kali lepastu tetiba ade orang cakap 'hello' dalam satu toilet tu. AHAHA rupanya ring tone. kitorang dah terdiam . senyap2 cepat2 keluar sebab cuak sukati je kutuk2 lagu orang. hahaha. adohaiiiiiiiiiiiii. hish

hello ? 
ok, rasanya tu jekot. saje nak share. ok babai :D 

2 comments:

MFI said...

ok makcik..cerita anda sangat kelakar...hahaha..

ain azmi said...

ngeheheheheheh :D