Pages

24.10.11

bola oh bola

assalamualaikum,

sementara aku ada masa ni. aku nak la cerita pasal bola kan. aku memang bukan seorang yang tengok bola. WHY ?

  1. BOSAN ! kejar kejar bola tu lepastu dah dapat, orang lain amek.
  2. HAMPEH. dah nak gol dah ni. lepastu salah apa aku pun tak tau, tak gol
  3. AKU TAK FAHAM. hahaha camana boleh dapat free kick, lepastu side kick ke apa tah aku pun tak tau term yang digunakan haha
  4. TAK TAU NAK SOKONG TEAM APA. tak best la tak tengok bola lepastu tetiba pilih team yang power. lepastu team kalah, tukar team lain haha baik tak payah
  5. NOOB. berapa lama main pun aku tak tau. half time bila ? berapa lama? hahaha
  6. TAK EXCITED. tak ingat pun player team tu. yang hensem pun ingat time tu jela. takdenya lepastu aku excitednak tengok dia main lagi ke apa haha
ala kesimpulannya, kalau tak minat...tak minat jugakla. TAPI tak semestinya. kalau orang ajak aku pergi tengok bola dekat stadium, pakai baju team yang lawan lepastu bercantik cantik sikit, tu aku suka. baru la semangat. ni kalau duduk rumah, dengar orang bersorak dalam tv je. memang aku nak tertidur. takkan aku nak belajar pasal bola, tanya orang yang tengah tengok tu ha ? mau dia sepak aku guling guling macam bola hahaha. :p

aku tau, lelaki sekarang suka dekat perempuan yang suka tengok bola. baru la geng. hmmm :( ceh tetiba sedih haha. tapi aku sekarang takdela minat bola, cuma excited je sebab adela sebabnya. HAHA tengok tu takdela, tengok keputusan je hahaha. takpun, tanya orang. takpun, ade orang nak btau. hehehe.

ok tu je nak cerita. :D

WHY ALWAYS ME ? :p

No comments: