Pages

2.10.11

feeerrrggghhh

assalamualaikum, 

lama la siod tak publish any post ! aku macam bajet bajet risau nanti dah takde orang nak jenguk blog aku. nanti follower pun berkurang. HAHA bajet femesnyeeeee. :p 

walaupun takde siapa yang nak tahu, aku nak bagitau jugak ! aku tak mempublish sebab aku sibuk dekat kolej. sibuk study ! fuyo menipu gila. haha macam biasa, sibuk dengan aktiviti dan juga kelas. first week je orang dah suruh tuuuuttt. malas cakap. hehehe

and lagi satu, keyboard rosak :( nak menangis guling guling sebab sayang sangat dekat laptop ni hmm. kalau guna external keyboard dah tak cantik la kan? ade keyboard lain pulak. buruk gilaaaaaa. lepastu susah pulak nak angkut kau sana sini . buat berat beg aku ! nak beli yang boleh gulung2 tu, yang kaler pink. tapi tekan tak best.

aku nak buat kerja pun payah. aku guna virtual keyboard. yang kena tekan guna mouse dekat skrin tu. AMBOI ? bukan main payah lagi? hahahaha nak tekan huruf a, b, n dengan shift. ewah ewah. hm nak taknak kenala jugak beli keyboard. aku kat rumah ni, keyboard takde lagi, tapi kena buat report. so ini jalan penyelesaian aku.

hafidz punya keyboard. hehe
ok dah bye.

No comments: