Pages

21.10.11

the end

assalamualaikum.

aku bukan nak cerita hal peribadi dekat sini tapi entah aku pun tak tau nak describe apa yang aku nak karangkan ni.

dulu aku kecoh kecoh pasal lelaki itu kan ? aku tak sepatutnya buat macamtu. memang tu bukan perangai aku pun sebenarnya. bercintan cintun dekat fesbuk, tayang sana sini, buat in a relationship la bagai. serious aku tak suka macamtu. tapi maklumla, dah seronok sangat agaknya, lepastu bangga bila orang kata aww sweetnya sweetnya macam gugula.  aku pun lupa prinsip aku.

motif aku tak suka kecoh kecoh sebab, benda belum confirm. lepastu tak ke kau rasa malu dekat family? i mean makcik pakcik kau sekarang pun dah ada fesbuk nyah. haaaa. bila balik kampung. amboi, engage tak bagitau. memang kite tau ala tu saje saje je. tapi bila kite dah takde pape dengan orang tu. pergggghhhh orang mengata beb. kite tak boleh kawal mulut orang ni. sebab aku pun macamtu. "eleh, dulu bukan main lagi syg sana syg sini. aku dah agak dah mesti tak lama punya. tula tayang2 lagi " hahaha dialog biasa . kan ?

and, aku rasa parents kite pun tak gemar betul tak ? diorang yang dah kahwin pun takde nak meow meow dekat fb tu ha. tak salah nak post dekat fb tu. yela, kite nak la orang tau yang dia tu kite punya buat masa ni tapi aku rasa cukupla sekadar hai. ehem. :) . awak. macamtu je . just muncul2 dekat page dia. lepastu post la lagu ke, artikel ke. macamtu je pun dah comel. takpun biar orang lain tertanya2 eh dia ni dengan dia ni ke. haaa lepastu tup tup masing2 dapat invitation card. ececeh haha SURPRISEEEE. :p

lagi satu, kalau kata kan lah hubungan tu tak menjadi, aku rasa tak payahla kau kecoh dekat fb tu. satu, kau boleh mengaibkan orang lain. dua, kau pun sendiri nanti orang mengata. tiga, macam meraih simpati pun ada. empat, boleh jadi isu bermusuhan nanti, remove meremove. lima, kau tak malu ke ? enam, kau buat orang lain berdosa kalau dorang mengata pihak sebelah. ayoookk takut tak takut tak ?

aku tak tujukan pada sesiapa. aku tujukan pada aku. :) semoga korang semua bahagia. aku bahagia hehe


p/s: dalam sesuatu perhubungan wajib ada kejujuran. kalau korang rasa korang tak jujur, terus terang jela. tak baik menipu dan menyakiti hati orang lain. aku dah cukup jujur dah ni. sorry.

No comments: