Pages

27.3.11

DAY 1

assalamualaikum semuaaaaa.

sekarang ni mood happy sedih rindu home sick :| hmm

okayokay nak cerita ni . tanggal 25/3/2011, beberapa orang pelajar UKM telah mewakilkan diri mereka untuk menjadi fasilitator di SEKOLAH MENENGAH AGAMA KERAJAAN JOHOR (muah muah siket). kami bertolak pada pukul 3 ptg dan tiba pada pukul 7 malam.

pendaftaran pelajar bermula pada pukul 9 malam. ada 15 LDK. dan LDK yang terpilih utk menjadi adik2 kesayangan Fasi Ain dan Fasi Haziq ialaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh. (lagu pirate of the carribean :p) LDK 10 !! yeaaaayyy. mereka terdiri daripada AIN, AIN, AINI, SUHAILI, IZZAH, FARAH, UMMU, HAFIZ, HAFIZ, AQIL, SHAH, AMIN, AMIR, AZIM. (flying kiss banyak2 hehe)

jom tengok gambar jela.

sporting kan?
luqman hakim yang tengah tu. sibuk soh amek gambar dia
daftar dik daftar
sengihsengih
fasilitator :)
yeaaaaaayyy

setakat ni je untuk hari pertama. dorang memang sporting. at first, aku dah malas2 nak pergi sebab banyak benda xselesai. isk. tapi aku sangat gembira bangga terharu sayang cinta ah lepas pergi sekolah tu. xterkata dah ni. kalau korang berada di tempat aku pun mesti korang kagum dengan dorang ni. aku rasa kalau aku ada program dengan fasi2 pun, aku xpernah semangat macamni :)

ok jumpa lagi on the next post :)

3 comments:

Lily_Omar said...

saje tny yg gambar fasi tuh yg ujung alek kanan tuh bkan k wan maslukma?? tp nm dy kat atas tuh xde....

koreangulrz said...

wah..ain..., bru akk tau...xrela rupenya nk gi nih..

ain azmi said...

hehe. sbb keje protokol susah :( takut isk