Pages

3.3.11

jeng.jeng.jeng.

ASSALAMUALAIKUM !!! haaa semangat sikit.

eeeeehhh cuba kome nengok pukul beghapa entry ni masok. :P pukul tiga? kenapa tak tido lagi ain. padahal esok lab pukul 8 lepastu ada raptai ESZ lepastu dance like kereyyyzzeyy malam. haaa kalau penat tak tau.

sorry terbebel sesorang. ceritanya camni. memula aku nak stay up sbb nak setelkan assignment. aku ketua tapi xagihkan tugas lagi. sian group aku. group lain semua dah start. sabar eh sayangg. hmm, nnt kita agihkan tugas okay? :)

aleh aleh dah siap semua gatal la pulak mata ni xnak tidur padahal hati berbisik mendayu dayu ingin tidur. Aina dah tidur dah. tidur semasa study. aku? tidur sebab dah bosan nak online. apa?? teruk perangai kau cakap? memang punnn. BOOOO hahaha.

dah la xlarat nak bebel pepanjang sedangkan sebenarnya xde apa nak cakap saja nak mengepost new entry. ok lah ye ye aku stop.

GOOD NIGHT everybodeyyhh muah  

No comments: