Pages

6.3.11

red and white.

assalamualaikum..

dinner kolej yang bertemakan night of excellence with red and white color. xcukup korem (tak tau camana nak eja.) mereka yang sepatutnya pergi tidak dapat hadir atas sebab2 tertentu. kalau tak mesti lagi best kaaaan? :( ok la dinner ni sebab kitorang buat hal sendiri so tertutup la jugak apa2 yang kurang best tu kan. buat kat centrum hall, setiawangsa. paling best malam tu adalah......................... jengjengjeng. one of us menang cabutan bertuah. APA YANG BESTNYA KORANG TANYA ???? 

begini ceritanya. lama sangat tunggu meja kitorang xde pun sorang yang dapat. nombor dekat2 adela -.- lepastu dah last2 cabutan bertuah ni kitorang xfokus dah. jani pulak ckp 'apa la malang nau meja ni. sorang pun kira ok la. aku nak tepuk tangan pun jadila.' lepastu tengah sibuk borak2 mira tetiba hulur kertas cabutan bertuah dia kat rush. aku nampak sebab antara dorang. rush pulak masa tu tengah sambung2 balik kertas cabutan bertuah sebab ingat dah habis HAHAH ! mira hulur aku dengan rush tercengang la apahal mira ni. sekali dengar bebetol nombor dia. excited kitorang memang jerit2 tepuk2 tangan macam baby. comel kan? :) patu rush yang pergi amek sebab dia nak sangat :D

habis tu kitorang lepak kat kedai mamak sebab lapar lagi. nasi sikit sangat. HMM. sampai kolej jam 0000. kitorang naik kereta :) aku drive wehhhhhhhhhhh ehek excited pulak. nasib baik boleh masuk fffffuhhhh. tapi mira tak sebab dia pakai skirt HAHAHAHAHAH lepastu pinjam legging akak. dandan sarung kat parking tu ! TAK SENONOH la woi . hadoooiiii. penat lah layan korang. tetiba pakcik guard tu tutup pagar weh. hayoooookkkk. jani pulak cuak. -.- nak kena aku yang masuk dulu jugak. hero siod ehem :8) lastlast masuk je dengan tenang dan tenteram. :) Alhamdulillah.

eh habis dah?  ye habis dah. bye

ni makanannya :) ok la tu kan
jpd vogue
puzzle of the broken pieces
lucky princess
ahak ahak
kesian aku nengok ha

No comments: