Pages

30.3.11

i'm touched.

assalamualaikum.

tak habis lagi nak cerita lagi pasal sekolah menengah agama kerajaan johor ni. well, this is wjat you should really know about this school.

ada malam kedua tu, kitorang g surau perempuan. dari f1 sampai lah f5 ada kat dalam tu. yang kenal kitorang f4 dgn f5 je. masa tu fasi2 ni mcm dtg lambat la. diorang tengah dengar tazkirah. lepastu budak2 ni suruh fasi2 ni ke depan, perkenalkan diri masing2. masa kitorang nak je depan tu, diorang semua serentak berselawat. kuat2 semangat2. 

lepastu bila kitorang cakap 'adik2 semua ni comel' then semua serentak ckp Alhamdulillah. sayang siapa?? sayang Allah. kuat2 sampai meremang bulu roma kau dengar nama Allah tahu x? haaa aku ada la rasa malu sebabnya, kadang2 kita ni lupa. aku sedih sebenarnya. aku pun nak jadi macam mereka. hmm. insyaAllah.

then, masa warm up sebelum senam robik. selalu apa kita buat? bukak lagu patu kira 1,2,3,4,5,6,7,8 kan? korang rasa diorang cane? kira nombor dalam bahasa arab? TAAAAAAAAKKKK. diorang berzikir. aku xingat which zikir tapi kita boleh je guna mana2. ha ! malu tak? aku memang kaget kagum semua adelah. haaaaiihh sedih pulak rasa.

ha lepastu kan, masa dalam surau tu, apa kitorang ckp aku pun xingat. tapi lepas tu sorang budak perempuan ckp TAKBIR, the semua nyahut 'ALLAHHUAKBAR !' tiga kali takbir. hmmmmm lagi sekali bulu meremang dan jantung berdegup kencang isk. 

tu jela yang aku rasa aku patut cerita dan banggakan. :)

wslm , bye


7 comments:

nur haslinda zainal said...

btol la ain ~ tacing jugak ! wuwuu ):

me said...

rindu plak ase.lme gle xbalik smakj. wuwuuwuu

tqajml said...

srnknye ade org puji sek sya...:)
sya sek kat sni 07-08
tp mmg serius, mmg bes...
bile bce entri awk ni, sya dpt merasakn ape yg awk rse....
rindu ttbe....
ALHAMDULIILLAH....berkesn agknye ddkn kat smkj:)

ain azmi said...

ALHAMDULILLAH. we love smakj :)

koreangulrz said...

btul2..really2 love them so much... alhamdullillah sbb kami plih skola tu...

syukur a bakar said...

wah...entry ini ditulis smase befday saye..

ain azmi said...

YEKEEEEEEEEEEEEEEEEEE. happy birthday, utk masa ni :D