Pages

20.7.11

watchadoin ??

hmm assalamualaikum.

apeni. rasa nak menulis tapi tak tahu apa nak cerita. tengok orang lain best je, cerita cerita. ok la jom kita cakap pasal seorang lelaki ni nak ? handsome, berkerjaya, ada kereta, ada rumah, ada isteri, ada anak- anak hehe. kite nak cakap pasal abah kite la awaaaaakkk hihik. gedik doh kau ! -__-

okay, oh ! patutla nak tulis pasal abah, sebab birthday dah dekat rupanya. em dah nak masuk brapa yeh jap kira. 2011- 1966 . 45 ke ? betul yeh ? 45 kira muda tak kalau aku dah 20 ? korang bayangkan umur abah dengan gaya dia, rupa dia camana ? beruban penuh? botak tengah maybe? misai tebal? pakai tshirt pagoda je? hmmm tahla, korang tengokla sendiri

ni masa 4 tahun
ni masa 18 tahun
ha ni sekarang
45 years old abah :)
abah and emak
nampak tak apa yang aku nampak? hehe abah ni, dia suka bergaya. tak tahu la dia ikut anak2 dia ke, anak2 dia yang ikut dia. nampak macam dia ikut anak2 dia je. sebab aku nak beli xperia, dia pun beli jugakkkkk. aku beli camera, dia beli videocam. aku nak laptop, dia pun angkut satu. kalau nak beli tshirt mesti tanya 'ain, okay tak?' patu ikut suggestion aku haha. abah suka electronic gadgets macam camera, handphone, laptop. semua nak yang trendy tapi sesuai dengan umur dia. tengokla dia nak drive kereta apa je. mana layan kereta saga aku tu. aku ke ? HAHA. attire mesti smart, tug in (betul ke ni? haha) topi kalau pakai nak yang hmm tengok sendiri la . kasut tapayah cerita. seluar mesti jeans.

hehe satu tips mak aku bagi, kenapa abah nampak muda tak botak kepala beruban ? sebab mak dan anak anak gadisnya tak minat pakai barang- barang kemas terutamanya emas. hal ini dibicarakan selepas baru keluar dari kedai emas di Beijing and kitorang tak beli apa2 pun, kecuali abah dia memang nak cari cincin silver. owner kedai pun pelik apesal kitorang tak ngecek abah nak itu nak ini. mak lagi la, duduk jauh2 tak tengok pun, sibuk layan apiz. HAHA so para bakal isteri dan suami, kenalilah pasangan anda haha apetah kena mengena ! bye

p/s: abah selalu senyum and orang mudah berkawan dengan beliau :)

No comments: