Pages

29.7.11

Hibiscus City

assalamualaikum.

harini ceq nak habaq pasai ceq p ikut mak bercuti kat Chengdu , China. it's not a vacation actually, aku teman mak je sebab beliau nak tengok students UKM beliau yang mewakili Malaysia dalam CIMA Global Challenge Comepetition. unfortunately, we did not make it to final. only 6 out of 17 countries were chosen to the finale. :p haha terabo gila english hang. Philippines was the champion and the video I asked you to vote tuuuuu, dimenangi oleh Sri Lanka .

ok jom cerita pasal kat sana. aku pergi jumaat 6 petang, sampia dalam pukul 11 malam. check in hotel lepastu tidoq la apa lagi. sabtu ahad mak pergi competition tu. so aku dengan hafidz lepak je dalam bilik. sabtu petang tu  adela aku hafidz dengan mak pergi bersiar2 jap . ahad pagi pun aku keluar dengan hafidz kejap sebab nak kasi make up room siket. 
jalan petang sabtu


jalan berdua di pagi ahad
peneman setia haha padahal kena paksa
lunch nutella kat bilik HAHA
dinner pulok
last day hari isnin flight kitorang 2355 . so pagi tu pergi tengok panda then lunch patu shopping patu dinner. sampai Malaysia pukul 4.30 pagi. huargghh ngantoknyaaaa k dah habis. bye
nak tengok panda
po, kingfu panda
alahai comelnya !
alo mucuk mucuk
RED PANDA
pandai posing ni
CHENGDU MOSQUE
sale weeehhooo
refreshing kejap
dah shopping !
dinner before balik
Maggie, the tour guide
Alhamdulillah ade praying room dekat Chengdu Airport
p/s: Bangkok still terbaik wa cakap lu HAHA

2 comments:

syamimi omar said...

wahhhhhhhhhhhhh bestnya jengjalan..

Anis Sy said...

bestnya asyik travel je. ans so lucky of u sbb dpt jumpa panda yg cutee :)