Pages

23.8.11

kisah lama

assalamualaikum, 

cepat- cepat update sebab kejap lagi nak sahur dah pun ni. hihi. dulu kan dulu kan, aku ada minat sorang lelaki ni. hmm tapi dah lama aku tak stalk dia sebab dia tak famous sangat pun. so ni aku share la jejaka kacak aku ini hehe. tapi serious aku suka sangat dekat dia. GRR ! handsome, rambut serabut2 comel !, suara sedap, pandai main biola. pergh ! cair aku.

ye, ini bukan pasal awak ye, sayang. HEHE. Alexander Rybak is from German. aku kenal dia lepas aku tengok Anis post dekat wall , lagu dia Funny Little World. sweet betul. lepastu aku tengok gambar dia, alolololo sukanya ! hihihi

dia punya lirik lagu semua pun, manis manis belaka yang buat rasa korang nak peluk teddy bear dengan geram ! haaaaaa. description blog aku tu pun daripada lagu dia. OAH ! hehe kang aku senaraikan kang, ayat2 sweet daripada lagu2 diaaaaa. hihi

kejap lagi okay, kasi tengok gambar dia dulu. :)
hai
rambut tu comel sangat
haaaaaaaaaaaaaaaaai ! :D
okay dah yang lain korang cari sendiri ok :) nak bagi contoh ayat sweet sikek:

Let's start by being friends. And let the friendship never ends.
Don't promise me forever. Just love me day by day.
I like you from the start. You melt my icy heart.
But if you saw me now, crying secretly, would you hold my hand and never let it go?
I don't know you but I need more time. Promise me, you'll be mine.
haaaa amacam ? hihi ok nah bagi korang dengar satu lagu dia :) enjoy




No comments: