Pages

17.8.11

Selangor Cuti

assalamualaikum.

Yeay ! Selangor cuti harini sebab Nuzul Quran. Aku excited lah jugak walaupun aku memang tengah cuti. Sebab mak ade kat rumah. Hafidz pun. So mak ajak pergi shopping. yeay yeay. Seronotnyaaaaaaa. Pergi Jusco Cheras Selatan.
the drebar. tepuk tangan sikek ! :p
Abah kena kerja sebab Keyyell. Haha. Lepastu dia jeles masa call kitorang cakap dah sampai lepastu tetiba dia datang Jusco tanpa pengetahuan masa lunch break. HAHA sanggup tu, all the way from EON Bank KL. Abah memang macamtu. Kenal sangat dah. KLIK SINI
abah tengah call
Kitorang beli barang- barang perhiasan dalaman rumah. Crocs oyeah. Aku first time, abah dengan Hafidz beli baru. Aku dapat blouse dengan jeans. Mak tak dapat beli blouse sebab takde siza and limited choices dekat butik PSA. Takpe nanti shopping lagi.

dan standard la, kalau bawak camera takkan biar je dalam beg ? kakak borek adik rintik di sini http://matcuoi.com


Ok tu je untuk harini. Sale wehhhhhhhh !! Jomla pergi shopping weehhhhhhh !! http://matcuoi.com ha excited gila aku. Dah dah. nak masak nasi tomato bye

p/s: tak sabar nak teman cik abang shopping hehe

No comments: