Pages

3.8.11

why oh why

assalamualaikum :)

topik yang nak dibincangkan harini ialah kenapa aku buat blog ?
1) wan husna bestfren aku yang buat dulu. lepastu ajak aku sekali
2) aku pun dah tak tau nak buatpe bila online. aku tak reti nak tengok2 you tube ke apa2 ke cari benda best
3) aku dapat baca blog orang lain. masa aku xde blog mana penah aku bukak blog orang lain
4) macam2 aku dapat. tips, tengok2 shopping online, tengok gelagat orang berblogging
5) nak sharing. :) hehe seronok jugak dapat bercerita lepastu tengok apa yang org respon
6) meluahkan perasaan. tapi aku kurang buat ni sebab biarlah orang sekeliing aku je yang tau. hehe macam satu Malaysia baca blog kau, ain phhbbtt haha
7) saje nak testing gaya aku menulis camana hehe
8) aku suka nak hias2 page aku. haha

dah la tu jela kot sebabnya. mungkin banyak lagi tapi terkeluar pulak.

apa yang aku kagum dengan blog orang lain ?
1) dia boleh pulak buat ayat best2 hanya dengan satu gambar. ChaCha geram aku !
2) gambar nak cun cun je hmm CANTIKNYAAAA !! ahhh haha Irine Nadia 
3) post apa2 entry pun ramai orang komen HAHA ! Fatin Liyana
4) boleh post banyak2 dalam satu hari. adeeeee je topik Khumaera Ismail
5) blog simple gila. tapi aku rasa menarik bila dia mengarang Sesumpah
6) punyalah ramai follower haha *ni tak perlu la aku letak sape sbb semua nya beriban riban followers
7) aku rasa penulisannya kelakar Acit
8) selalu je blogging tapi pandai pandai. hishh. berapa ramai budak medik ade blog? haaaaa haha ni sorang Wan
9) boleh menulis dalam english. Maria Elena english aku dah terok :(
10) cara dia bercerita tu, aku suka susunan ayat satu satu Faizah

ok dah la hehe , blog yang aku tak mention tu janganla sedih. kite baca blog awak semua bila banyak masa hihi selamat berbuka sayang, dan semua :) tata

No comments: