Pages

18.8.11

LELAKI SEJATI

assalamualaikum,

tadi jalan- jalan dekat fesbuk. ternampak status Farah Azielia my ex schoolmate dekat Integrasi Gombak.
berikut adalah status beliau : *haha skema gila ayat aku 


Question : Ustaz, kenapa ya hati perempuan ni kadang² tiba² je rasa sedih tanpa sebab. Ada orang kata syaitan yang ganggu! Ada petua tak untuk elakkan hati kita ni sedih? Kadang² bila bangun pagi rasa sedih, kadang² rasa macam rindu...Tapi tak tau rindu pada siapa !


Answer from Ustaz Azhar Idrus : PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR !

aku tertarik sebabnya memang terkena kat batang hidung aku yang kadang2 sibuk nak rasa sedih sedangkan takde sebab. takde ribut takde petir. apatah lagi hujan rasa rindu tapi tak tau kepada siapa. tu yang jadi sedih tu ! 

sampaikan aku akan cari sebab untuk menangis. tak kira lah apa pun. kalau tak nangis nanti aku serabut ! tapi sekarang Alhamdulillah takde dah camtu kot.

what makes me more interested is the answer. so have I found that real man ? tepuk dada tanya selera lah cik adik manissssssssss. hihi 


p/s: tengah serba salah dengan wan husna. macamana ni ? tengok, dah sedih hmm

2 comments:

zatytastic said...

sejati macam mana tu.

ain azmi said...

hahaha tula. kawan tak huraikan pulak :p

sejati dari segi pujuk dan sentiasa mengingatkan kita kepada Allah. insyaAllah, sejati la tu